spot_img
15.9 C
London
ΑρχικήΟικονομίαΟι ελληνικές καταναλωτικές συνήθειες μετά τον covid 19

Οι ελληνικές καταναλωτικές συνήθειες μετά τον covid 19

Σύμφωνα με μελέτη που αφορά στις καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων ειδικά για την εποχή του covid 19 επισημαίνει πως αλλαγές επέφερε η πανδημία και όσον αφορά τα κριτήρια των καταναλωτών για την αγορά προϊόντων.

Ένας στους δύο καταναλωτές αγοράζει προϊόντα με βασικό κριτήριο τα χρήματα που δίνει, ενώ μόλις το 23% δηλώνει ότι βασικό κριτήριο είναι η ποιότητα.

Βέβαια, το 10% των καταναλωτών, δηλαδή ένα υψηλό ποσοστό, αγοράζει με κριτήριο την υγιεινή και την ασφάλεια, ενώ το 6% θέτει ως προτεραιότητα την άνεση και την ευκολία κατά την αγορά προϊόντων, κάτι που σχετίζεται με τα μέτρα λειτουργίας των καταστημάτων.

Εκτός από τις χαμηλές τιμές και τις προσφορές που αποτελούσαν για τους καταναλωτές βασικά κριτήρια επιλογής καταστημάτων, η καθαριότητα και η ευγένεια του προσωπικού παίζουν πλέον βασικό ρόλο.

Την επιλογή τους διαμορφώνουν επίσης και ζητούμενα όπως η τήρηση του προβλεπόμενου αριθμού ατόμων μέσα στο κατάστημα και η απολύμανση των χώρων.

Τέλος, από τη μελέτη προκύπτει ότι το 46% κάνει βιαστικά τις αγορές του για να φύγει από το κατάστημα

ώστε, για παράδειγμα, να μην εκτεθεί σε κίνδυνο περισσότερο απ’ όσο χρειάζεται.

spot_img

latest articles

explore more

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Ελλάδα Τώρα