Θάνατος 65χρονης στο Ίλιον μετά το εμβόλιο : Πνευμονικό οίδημα η αιτία

0
0

Σε πνευμονικό οίδημα από ένα παλιό έμφραγμα αποδίδεται ο θάνατος της 65χρονης που πέθανε λίγο μετά τον εμβολιασμό της το μεσημέρι της Τρίτης στο Ίλιον.

Ο ιατροδικαστής κ. Νίκος Καλόγριας που διενήργησε, την εξέταση επισήμανε στην ιστοσελίδα protothema.gr πως διαπιστώθηκε «μακροσκοπική εικόνα παλαιού εμφράγματος του μυοκαρδίου και πνευμονικού οιδηματος υπό περαιτέρω εργαστηριακή διερεύνηση».

Με λίγα λόγια, εντοπίστηκε ένα παλαιό έμφραγμα και πνευμονικό οιδημα και έχουν σταλεί και δείγματα για ιστολογική εξέταση προκειμένου να διαπιστώσουν αν υπήρχε κάτι άλλο. Όμως μακροσκοπικά ορατή θρόμβωση, δεν βρέθηκε σύμφωνα με πληροφορίες και αν υπάρχει αυτό θα φανεί ιστολογικά. Αυτό που βρέθηκε ήταν ένα παλαιό έμφραγμα και ένα πνευμονικό οίδημα και τα υπόλοιπα θα φανούν ιστολογικά.

Πέθανε 30 λεπτά αφού έκανε το εμβόλιο

Σύμφωνα με πληροφορίες, η άτυχη γυναίκα είχε πάει στο κέντρο υγείας στο Ίλιον για να κάνει την πρώτη δόση του εμβολίου της AstraZeneca.

Λίγο πριν γίνει ο εμβολιασμός, οι υπεύθυνοι την ρώτησαν αν έχει κάποιο ιστορικό αλλεργιών ή άλλων παθήσεων, με την ίδια να απαντά αρνητικά και προχωρά κανονικά στο εμβολιασμό της.

Αφού έλαβε τη δόση, παρέμεινε στο κέντρο Υγείας για 20 λεπτά, ως είθισται και στη συνέχεια αποχώρησε, χωρίς η κατάστασή της να φανερώνει κάποια αδιαθεσία.

Βγαίνοντας όμως από το κέντρο υγείας φέρεται να έχασε τις αισθήσεις της 10 λεπτά αργότερα σε διπλανό πάρκο.

Περαστικοί ειδοποίησαν για να της παρασχεθούν οι πρώτες βοήθειες αλλά παρά τις προσπάθειες των γιατρών, η γυναίκα δεν επανήλθε.

Για το περιστατικό έχει ενημερωθεί η Εθνική Επιτροπή Εμβολιασμών, ο ΕΟΦ και η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υγείας, ενώ εκφράζονται ερωτήματα για το κατά πόσο μετά από τόσο σύντομο χρονικό διάστημα μπορεί το εμβόλιο να αποτελέσει αιτία θανάτου.

Η εντολή που έχει δοθεί είναι να διερευνηθούν όλα τα ενδεχόμενα με τα αποτελέσματα της νεκροψίας-νεκροτομής να αναμένονται σήμερα, Τετάρτη, το μεσημέρι.