Ξάνθη: Εργαστήρι Δημιουργικής Γραφής στη ΦΕΞ

0
3

Μετά τον επιτυχημένο περσινό κύκλο, ο οποίος ολοκληρώθηκε με την έκδοση του συλλογικού τόμου διηγημάτων «Στο ίδιο τραπέζι», το εργαστήρι «Δημιουργικής Γραφής» της ΦΕΞ θα πραγματοποιήσει φέτος έναν δεύτερο κύκλο μαθημάτων με διδάσκοντα τον Κώστα Καβανόζη.

«Στις δέκα τρίωρες συναντήσεις μας θα εξετάσουμε στην πράξη τη διαδικασία της λογοτεχνικής συγγραφής μέσα από όλα όσα συγκροτούν ένα λογοτεχνικό κείμενο: την πλοκή, το σκηνικό (χώρο και χρόνο), τον αφηγητή και την οπτική γωνία της αφήγησης, τους χαρακτήρες, τη γλώσσα και το ύφος κλπ.», αναφέρουν οι διοργανωτές και σημειώνουν, «θα γράψουμε δικά μας κείμενα, θα τα κουβεντιάσουμε, θα τα μικρύνουμε, θα τα μεγαλώσουμε, θα προσπαθήσουμε να τα κάνουμε καλύτερα. Κι αν καταφέρουμε, πίσω από κανόνες και τεχνικές, να περπατήσουμε έστω και λιγάκι στο σκοτεινό μονοπάτι της δημιουργίας, τότε θα μπορούμε να λέμε ότι έχουμε πετύχει πολλά.»

Το πρώτο μάθημα θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 11 Νοεμβρίου στις 18.00 στο Ιστορικό και Λαογραφικό Μουσείο Ξάνθης με συμμετοχή: 20 ευρώ το μάθημα -θέσεις περιορισμένες.

Ο Κώστας Καβανόζης είναι φιλόλογος και υποψήφιος διδάκτορας Δημιουργικής Γραφής, αντικείμενο το οποίο έχει διδάξει με τη μορφή της συνεπικουρίας στο Τμήμα Φιλολογίας του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης, στο ΠΜΣ «Δημιουργική Γραφή» του Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας και σε ποικίλα σεμινάρια. Τελευταίο από τα έξι βιβλία του είναι η συλλογή διηγημάτων «Τζάμπα η παράταση» (Πατάκης 2020). Προηγούμενα βιβλία του έχουν συμπεριληφθεί στις βραχείες λίστες των Κρατικών Βραβείων Λογοτεχνίας (2012 και 2018) και των Λογοτεχνικών Βραβείων των περιοδικών «Αναγνώστης» (2016 και 2018) και «Διαβάζω» (2012). Κείμενά του δημοσιεύονται σε εφημερίδες, περιοδικά και ηλεκτρονικές σελίδες, έχουν παιχτεί στο θέατρο και έχουν μεταφραστεί στα αγγλικά, τα αλβανικά και τα γαλλικά. Το 2012 απέσπασε από το Εθνικό Κέντρο Βιβλίου της Γαλλίας (CNL) υποτροφία συγγραφής. Είναι μέλος της Εταιρείας Συγγραφέων.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here