spot_img
12.2 C
London
ΑρχικήΚυριάκος Κόκκινος – Με φυσική παρουσία και τηλεκπαίδευση θα επιστρέψουν οι μαθητές...

Κυριάκος Κόκκινος – Με φυσική παρουσία και τηλεκπαίδευση θα επιστρέψουν οι μαθητές στα σχολεία

Καθίσταται αρκετά πιθανό τα σχολεία στις 7 Σεπτεμβρίου να ανοίξουν με ένα μεικτό τρόπο εκπαίδευσης, δηλαδή με φυσική παρουσία και με τηλεκπαίδευση, δήλωσε στο Κυπριακό Πρακτορείο Ειδήσεων (ΚΥΠΕ) ο Υφυπουργός Έρευνας, Καινοτομίας και Ψηφιακής Πολιτικής, Κυριάκος Κόκκινος.

Επιπλέον, διαβεβαίωσε πως το Υφυπουργείο προετοιμάζεται εντατικά και είναι έτοιμο ακόμα και για πλήρη τηλεκπαίδευση αν καταστεί αναγκαίο, ενώ, αν προκύψουν μικροπροβλήματα, θα μπορούν να επιλύονται στην πορεία χωρίς μεγάλη δυσκολία.  

Στις δηλώσεις του στο ΚΥΠΕ, ο κ. Κόκκινος γνωστοποίησε πως  η προετοιμασία του Υφυπουργείου ξεκίνησε από τα τέλη Μαΐου με αρχές Ιουνίου για την αναβάθμιση των υποδομών στα σχολεία.

Συγκεκριμένα, το Υφυπουργείο διεξήγαγε μελέτες για το ποιες αναβαθμίσεις χρειάζεται το κάθε σχολείο, καθώς η ετοιμότητα του κάθε ενός είναι διαφορετική.

Ο κ. Κόκκινος ανέφερε πως η προετοιμασία συνεχίζεται σε συνεργασία με το Υπουργό Παιδείας και την Επίτροπο Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα σε σχέση και με το πλαίσιο πολιτικής για την τηλεκπαίδευση στα σχολεία.

Ερωτηθείς από το ΚΥΠΕ σε ποιο βαθμό βρίσκεται η ετοιμότητα των σχολείων για μια ενδεχόμενη απόφαση για τηλεκπαίδευση, ο κ. Κόκκινος αποσαφήνισε πως στόχος είναι, αν με την έναρξη της σχολικής χρονιάς στις 7 Σεπτεμβρίου παραστεί ανάγκη η τηλεκπαίδευση να είναι η μοναδική επιλογή, να μπορούμε να λειτουργήσουμε πλήρως.

Ωστόσο, σημείωσε πως τα θέματα είναι τεχνολογικά και παιδαγωγικά. Επομένως, δεν θα κυλήσουν όλα ομαλά από την πρώτη ημέρα.

Εν συνεχεία, πρόσθεσε:

«Αν υπάρξουν τα οποιαδήποτε μικροπροβλήματα θα τα λύσουμε στην πορεία.

Θέλω να πιστεύω ότι η ετοιμότητα που θα έχουμε στις 7 Σεπτεμβρίου θα είναι αυτή που χρειάζεται για να ξεκινήσουμε, με μικροπροβληματάκια, τα οποία θα πρέπει να τα αντιμετωπίσουμε εκείνη τη στιγμή.»

Σχετικά με το θέμα των προσωπικών δεδομένων, ο κ. Κόκκινος υπογράμμισε πως το ζήτημα είναι διεθνές και πως αυτό που θα πρέπει να οριοθετήσουμε βρίσκεται σε δύο βασικά ερωτήματα.

Αν «θα βλέπει ο καθηγητής τον μαθητή στο σπίτι του και η απάντηση είναι όχι. Ο μαθητής θα έχει πρόσβαση στον πίνακα, στους συμμαθητές του και στον δάσκαλο στην τάξη ή θα είναι μόνο ακουστική και όχι οπτική η επαφή. Η απάντηση σε αυτό είναι πως θα πρέπει να έχει πρόσβαση τουλάχιστον στον πίνακα, επιθυμητό είναι στον πίνακα και στον δάσκαλο, αλλά όχι στους συμμαθητές του», ανέφερε και σημείωσε πως για αυτά τα ευαίσθητα ζητήματα υπεύθυνη είναι η Επίτροπος Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων και το Υπουργείο Παιδείας.

Παράλληλα, υποστήριξε ότι το Υφυπουργείο μπορεί να υποστηρίξει τεχνολογικά την επιλογή που θα γίνει σχετικά με την προστασία των προσωπικών δεδομένων.

«Τεχνολογικά οποιοδήποτε σενάριο είναι εφικτό, είναι θέμα να αποφασιστεί το τελικό σενάριο του τρόπου της τηλεκπαίδευσης από πλευράς Υπουργείου Παιδείας και Επιτρόπου», είπε.

Ο κ. Κόκκινος πιθανολογεί πως, με βάση τα επιδημιολογικά δεδομένα αυτής της στιγμής, τα οποία είναι σχετικά καλά, η χρονιά μπορεί να ξεκινήσει με μια ανάμικτη προσέγγιση, δηλαδή κάποιοι μαθητές να είναι στο σπίτι και κάποιοι στο σχολείο.

Αν τα πράγματα, συνέχισε, εξελιχθούν προς το χειρότερο σε σχέση με την πανδημία, τότε πρέπει να είμαστε έτοιμοι να λειτουργήσουμε μόνο διαδικτυακά με την τηλεκπαίδευση.

«Εμείς θα πρέπει να είμαστε έτοιμοι για πλήρη τηλεκπαίδευση και όχι για φυσική παρουσία μαθητών στην τάξη.

Αυτό είναι το δυσκολότερο σενάριο, το οποίο δεν είναι το επιθυμητό, αλλά πρέπει να είμαστε έτοιμοι για αυτό», εξήγησε.

Καταλήγοντας, ο Υφυπουργός Έρευνας, Καινοτομίας και Ψηφιακής Πολιτικής διαβεβαίωσε πως το Υφυπουργείο είναι έτοιμο για πλήρη τηλεκπαίδευση και, αν υπάρξουν οποιαδήποτε μικροπροβλήματα, θα λυθούν, καθώς υπάρχει τόσο η εγρήγορση όσο και ο σχεδιασμός.

spot_img

latest articles

explore more

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Ελλάδα Τώρα